28 Şubat 2014 Cuma

Vah Annem! Vah! Vah! Annem!!!

Bu benim üniversite bitirmişşşş,
20 yıl öğretmenlik yapmış, 
bir devrin neslini yetiştirmiş annem;
feysbukunda dakılırkene

Bir tane amcası mıdır nedir biriylen konuşuyor. Telefon numarasını istiyor filan annemde veriyor.
Halbusemki daha önceden vermiş





Sonra efenim ne oluyor?


Bu diyorki Elif benim tilefonum şu an yanimda yoooohhh internetten kendi kredi kartımla alışveriş yapıyorum sana bir şifre gelecek onu bana gönder de alışverişimi tamamlayayım filan

Annemde hı tamam olur edalarında...

Bir mesaj geliyor efenim, 78.85 liralık paybal bilmemnesi alıyorsunuz onaylamak için evet yazın eğer bu mesaj bilginiz dahilinde değilse cevaplamayınız tarzı bir mesaj. 



Annem diyorkiiii bi’şey olmaz değil mi benim abim diyor filan.
O da yok yok olmaz kizim de hadi acele et filan falan derkeeeeneeee
Annem evet yazıyor gönderiyor
Sonracığıma, Vodafone diyorkine bir seferde en fazla 70 lira sim kartınızdan ödeme yapabilirsiniz diyor

Annem bunu söylüyor adama

Ama hala annem paranın kendisine gireceğini anlayamıyore

Efenim nerde kaldık


Hah işte adamda o zaman tamam elif diyor sen şuna evet de o zaman diyor
Yine paybal.comdan bir mesaj: iyi günler, Facebook Content paketi alıyorsunuz 34.35 liradır yine işte alıyorsan al almıyorsan sikleme bu mesajı gibisinden, benim biricik aney yine uyanmıyooooorrr
Gönderiyor evet mesajını
Sonra bu adam artık bakıyor bu kadın saftır, diyorkine benim kredi kartımla ilgili bir sorun oldu sen kedni kredi kartı numaranı verde elif kendiminkisiylen karşılaştırayım diyor

Anam kartı eline alıyor, basıyor tuşlara derken tam yazacaaaaaaak

işte o aan  uyanıyor.

Diyor ki abi sen ne ayaksın?
Telefonla arıyor diyor sen ne yapıyorsun? Ne kredi kartı? Senin akıl yerindedir?

O da diyorkine Elif benim feysbukum hacklendi, ben giremiyorum başkası girmiştir. Sakın ha onlara kesin kes kanmayasın

Sonunda anlaşılıyorkineeee
Dolandırıcılar bu abinin hesabını ele geçirmiş, anamıda bir güzel dolandırmışlar



Haydi geçmiş olsun...


Bu linkte de anamın facebook linki, tıklayıp, arkadaş olarak ekleyip, dolandırabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder