18 Kasım 2012 Pazar

BİR ÖKÜZCAN TRAJEDİSİ


Ah nede özlemişim bloğumun o sıcacık duvarını, yeniden birşeyler karalamayı. Uzun süredir ayrı kalışımın nedeni hep bu facebook illeti! Ben facebook’umu bi açtım pir açtım artık oraya yazdığım birkaç cümlelik şeylerle birazda olsun kendimi tatmin ettiğim için açıkçası blogger aklımın köşesinin ucundan teğet bile geçmiyor..

Şu aralar yurtta ki odama her gelişimde beni bi kasvet tutuyor. Nedeni ise oda arkadaşım! Arkadaş dediğime filan bakma, kendileri bildiğin öküzcandır! Ne selamı var ne de muhabbetti, bildiğin dut yemiş bülbül. Varlığı yetiyor rahatsız olmama resmen. Bazen kafasından tutup duvarlara sürttüresim, ateşlere atasım, eşeklere teptiresim var.
Her şey onun benim içinde klasik İngiliz çocuk serilerinin bulunduğu 1453 sayfalık kitabımın mor kapağına laf etmesiyle başladı. Neymiş efenim? “bencerenin önüne goyasaymışızda gızlarda garşı bloktan bakıp göresicelermiş.”grammar olarak böyle konuşmamasına rağmen kitabıma laf ettiğini hissettiğim andan itibaren o saçma sapır sözleri kulağıma böyle gelmeye başladı. Bu durum karşısında herkese nükte olacak şekilde dondum, kaldım. Zira kitabı sadece kapağına bakarak, bayağı ithamlarda bulunan biriyle öyle görünüyordu ki bütün bir yıl boyunca aynı odada kalmam bekleniyordu. Yine de suratına, kes sesini yoksa bu akşamın sabahını edemeyeceksin bakışı attım da sustu öküzcanımız.
Efenim bu çocuğun garipliklerini yarıp yarmalatıp, katıp karıştırıp, betimleyip çötürdetip anlatmak isterim amma fakat velakin sahip olduğu tuhaflıklar o denli çok ki uç uca eklesem çin seddini donunda sallar.


Misal, gece yatarken giydiği bir tişört var. Üstünüze afiyet resmen bok rengi! Tamam, bu başlarda benim için bir sorun teşkil etmiyordu fakat 3 aydır aynı tişörtle yatıp kalkması ve odanın içinde dolanması, zaten kendinde olan o bokumsu havayı resmen görsel olarak dışarıya vurumu gibi.







Geçen gün ne gördüm? Görmez olaydım! Bu sevgili öküzcanın “TEN RENGİ slip iç çamaşırını”!!! evet evet ten rengi ve slip! Olay tam olarak şöyle gelişti; bu öküzcan oda da üstünü değiştirmekteydi, bende laptopda bir şeyler araştırma peşindeydim. Kısa bir anlığına retinam laptobun ekranından kaydı ve o iğrençliği gördü!!! Kussam mı, ağlasam mı, bilemedim. Tabi ben bunu görür ve durur muyum? Asla! Tüm arkadaş-ı umumiyeye bildirdim bu rezilliği. Allah razı olsun başın sağolsun dönütleri çok fazlaydı.


Bu arada o iç çamaşırının renginin neden öyle olduğuna dair bir teorim var. Şöyle ki bu öküzcan yurtta ki çamaşır yıkama günlerinde hiç iç çamaşırı filan kurutmuyor. Sanırsam o zavallı bez parçası önceki hayatında bembeyazdı. Sık kullanımdan kaynaklanan; üzerine yerleşmiş olan ölü deri parçaları ve ter gibi kimyasal salgılar sayesinde bugünkü görünümüne kavuştu. 2 sene sonra siyahlaşması da kuvvetli bir ihtimaldir. Zaten hafta bir duş filan alıyor, bunun vuku bulması belki 2 seneyi bile bulmaz.

Bu arada o, odaya girince hakim olan ölü it kokusunu burnunuzdaki her bir hücre özümsemişsinizdir.
Skype da anası ve babasıyla konuşurken 90desibellik hoparlör yutmuş gibi çemkirmekte. Hayır yani yan odadaki arkadaş korkusundan altına ediyordur üzülüyorum. Benim tek derdim yan oadalarda ki masum insanlar.

Bu arada bu öküzcan hayatımda gördüğüm en büyük paylaşımcılıksız bir karaktere sahip, öyleki cimrilikte doktora yapmış olabileceğine inancım tam. Ben bu mevzu halde de elim kolum bağlı durmadım tabikide. Gittim bugün pastaneden frambuazlı oldukça büyük bi pasta aldım, gözünün önünde mideye indiriyorum. Bu arada karnının gurultuları da gittikçe artmakta. Oh olsun! Beter olsun!

Son olarak neden oda arkadaşımı değiştirmiyorum konusuna gelirsek: Uyurken çok sessiz bu, odamı değiştirdiğim de karşıma horuldayan bi öküzcan çıkarsa, diye korkuyorum. Ben bu ihtimali göze alamam efenim.

Şimdilik durum bu. Gelişmelerden haberdar ederim. Sağlıcakla kalınız efenim.




3 yorum:

  1. uzun zamandır yoktunuz bizde sızı özlemişiz doğrusu:)oda arkadasın tam bı öküzün önde gideniymiş gerçi öküzlere bu şekilde hakaret etmekte istemem ama onu ifade edecek baska tabir bulamıyorum allah sana kolaylık versin bn senın yerınde olsammm onun kafasını yere sürter kıvılcım çıkartırdım yada daha iyisini buldum ona bi hoparlör yurtturur son ses müzik acardımmmm bnce bi an önce kurtulmasılınnn :D :D ha bu arada facebook takılıppp bizi unutma.....

    YanıtlaSil
  2. iç çamaşırı meselesi midemi bulandırdı ıykkk

    YanıtlaSil
  3. ıyyy hoşşikkk nasıl bi oda arkadaşıymış o yahuu insan onla diil aynı odada aynı şehirde bile yaşanmazz:PAma bi taraftanda acıdım bea ya fakirliktenn siyaha dönmek üzere olan slipi ve boqq sarısı tişörtünü giyiyorsa allhın zoruna gider walla.

    YanıtlaSil